22:07 | يكشنبه 23 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ستاد نانو

برگزاری وبیناری برای به اشتراک گذاردن تجارب موفق کشف بازار
نماد برتر- به منظور آشنا شدن کارآفرینان با فرصت‌های موجود در بازار وبیناری برای به اشتراک گذاردن تجارب یک کارآفرین موفق برگزار خواهد شد که در زمینه تولید و فروش انواع محصولات فناورانه بحث خواهد کرد.
ورود رادیاتورهای ایرانی حاوی نانوذرات به ۳ کشور همسایه
نماد برتر- با کاربردی شدن نانو ذرات زیرکونیوم به رادیاتور تولیدی یکی از شرکت‌های فناور علاوه بر آنکه رتبه اتلاف انرژی آن از C به B ارتقا یافت، موفق به صادرات آن به ۳ کشور همسایه نیز شد.
نمایشگاه‌های مجازی جبرانی جایگزین نمایشگاه نانو شدند/شناسایی شرکتها با قابلیت صادرات
نماد برتر- مدیرگروه ترویج و فرهنگ‌سازی ستاد نانو از برنامه‌های این ستاد برای شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان با قابلیت صادراتی خبر داد.
امکان تولید طیف وسیعی از نانوالیاف با دستگاه الکتروریسندگی ایران‌ساخت فراهم شد
نماد برتر- گروهی از محققان یکی از شرکت‌های فناور با تولید تجهیزات الکتروریسندگی خودکار، امکان تولید الیاف صاف، متخلخل، هسته‌ای پوسته‌ای و نانوالیاف چندجزئی را در کشور فراهم کرده و توانستند طیف وسیعی از نانوالیاف را به بازار عرضه ‌کنند.
کاربردی شدن نانوسیلیس محققان کشور در ۴ شرکت کاشی‌سازی
نماد برتر- نانو سیلیس یکی از شرکت‌های فناور به دلیل "امکان فرموله کردن این محصول توسط این شرکت برای صنایع" و "قیمت کم و کارایی بالا، در محصولات کاشی و سرامیک ۴ شرکت صنعتی کاربردی شد.
قطع وابستگی کشور به الکترودهای جوش نانو با همت محققان کشور
نماد برتر- سره الکترود نقطه جوش از قطعات با کاربردهای وسیع در صنعت خودروسازی و تولید لوازم خانگی است که تاکنون کشور به خارج وابستگی داشته است، ولی گروهی از محققان کشور با تولید نانو الکترودهای جوش از خروج ارز جلوگیری کردند.
اولین فراخوان جذب استارتاپ در حوزه فناوری ژرف
نماد برتر- یکی از شتاب‌دهنده‌ها اولین فراخوان خود را با هدف جذب استارتاپ‌های فعال در حوزه‌های فناوری ژرف (Deep Tech) برگزار می‌کند.
تولید انبوه CD و DVD با پوشش نانومتری
نماد برتر- یکی از شرکت‌های فناور موفق به تولید دیسک چند منظوره دیجیتالی دارای پوشش نانومتری شده است.
معرفی فرصت‌های توسعه کسب‌وکارهای حوزه دارو در یک وبینار تخصصی
نماد برتر- یکی از شتابدهنده‌های حوزه دارویی وبیناری برای توسعه کسب و کارهای حوزه دارویی برگزار می‌کند.
تولید پارچه‌های بی‌بافت آنتی باکتریال برای حذف کرونا ویروس
نماد برتر- محققان یکی از شرکت‌های فناور به تولید منسوج نبافته پزشکی و ماسک جراحی نانویی با قابلیت حذف عوامل بیماری‌زا دست یافتند.
پرکاربردترین نانوساختارها در محصولات ایرانی حوزه ساخت‌وساز را بشناسید
نماد برتر- بررسی‌ و پایش محصولات ایرانی نشان می‌دهد نیترید تیتانیوم، دی‌اکسیدسیلیکون و اکسید روی پرکاربردترین نانوساختارهای محصولات ایرانی حوزه ساختمان هستند که کاربرد آن‌ها در محصولات این حوزه خواصی چون خود تمیزشوندگی، آنتی باکتریال و ضد اشعه فرابنفش ایجاد می‌کند.
ساخت دستگاهی برای شناسایی مواد در غلظت‌های کم
نماد برتر- یکی از شرکت‌های فعال در حوزه نانو برای شناسایی مواد در غلظت‌های کم، دستگاه طیف‌سنجی را تولید و به بازار عرضه کرده، ضمن آنکه کیت‌هایی جهت تشخیص زیست‌ مولکول‌ها تولید کرده است.
کاربردی شدن نانو کفپوش‌های خود ترمیم‌شونده در صنایع دارویی و نفتی
نماد برتر- کف‌پوش‌های نانویی یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان که دارای قابلیت خودترمیم شوندگی است، در صنایع دارویی، بهداشتی و صنعتی کاربردی شده است.
کاربردی شدن نانو مواد محققان کشور در تولید زخم‌بندها و مواد ضد عفونی‌کننده
نماد برتر- نانو ذرات طلای یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس در تولید داروی ضد سرطان و زخم‌بندهای دیگر شرکت‌ها کاربردی شده، ضمن آنکه این شرکت در اپیدمی کرونا ۷ هزار لیتر از نانو مواد خود را برای تولید مواد ضد عفونی کننده به بازار عرضه کرده است.
عرضه ۷ هزار اجاق‌گاز نانوپوشش مقاوم به بازار
نماد برتر- یکی از شرکت‌های صنعتی سازنده وسایل آشپزخانه با استفاده از نانو پوشش‌ها، تا کنون ۷ هزار اجاق گاز دارای نانو پوشش به بازار عرضه کرده و به ‌گفته آنها قرار است با همکاری دو شرکت فعال در حوزه نانو از این پوشش برای تولید هود آشپزخانه استفاده شود.